Hello!

Da…se pare ca nu am avut cum sa evit acest lucru…si mi-am facut blog…nu este o fitza, pur si simplu nu-mi place sa scriu…imi place foarte mult sa discut… la bere…

Dar, din aceste discutii, am ajuns la concluzia ca trebuie sa am si eu acest tip de jurnal (multumesc Arald :))…Pe scurt: Ce-mi doresc eu de la acest blog? Sa adun lucruri care m-au/ma fascinat/eaza si sa le sharuiesc…

De ce? Pentru ca sunt foarte sigur ca in Romania se fac lucruri extraordinare, dar se poate face mult mai mult…

Si, in urmatoarele posturi, voi exemplifica acest lucru.

Enjoy!

~ de bogdand pe Iulie 22, 2009.

Lasă un răspuns

