Nebunie…o agentie interactive

Cum stateam si fluieram, o colega (Alina – sar’na) mi-a trimis acest link:

http://minivegas.co.uk/#/work/interactive/124/

si a inceput nebunia…am vizionat aproape tot (ceea ce va recomand:)) ce au facut baietii astia si am innebunit…acolo vreau sa lucrez:D si mi-as dori sa vad asa ceva si-n Romania…cat mai repede…nush…eu oricum sunt subiectiv…o sa las expertii sa-l disece…eu sunt innebunit…si proiectul de Cannnes…genial:)

Va las sa-l descoperiti:D

P.S. Sunt un pic trist, pentru ca ceea ce v-am trimis am propus si am vrut sa implementam si noi pentru un proiect – dar…ata ete…Recunosc nu era 3D…dar poate era altceva pentru noi:)

Enjoy!

~ de bogdand pe Septembrie 28, 2009.

Lasă un răspuns

