.ro

Nu prea ma uit pe cine si ce castiga la festivalurile noastre…ca…prea sunt blamate si se aud tot felul de chestii…dar cum de Webstock inca nu am auzit lucruri fff rele:) am zis sa trag o fugutza…si am gasit ceva ce mi-a placut fff mult:

http://www.firestarter.ro/

Da, merita toate felicitarile mele…demonstreaza ca se poate si la noi sa se faca ceva deosbit:) Oare conteaza ca este un proiect propriu? Ca au fost Clientii lor?? Cred ca da…si cred ca de asta au si castigat premiu…asta ca sa facem haz de necaz!

Oricum mi-a placut mult si le urez multa bafta!

Enjoy!

~ de bogdand pe Octombrie 7, 2009.

Lasă un răspuns

