Viral – premiat

Nu cred ca nu stie cineva (cel putin dintre cei pasionati de advertising) acest viral facut pentru Evian:

e bestial…da am ramas uimit de rezultate…dar care justifica premiul primit la Portoroz🙂

De fapt, de acolo am reusit sa vad cum si-au construit „cazul”.

Au creat un canal pe youtube.com, unde au postat toate filmuletzele campaniei, si l-au lansat concomitent in 6 tari (unde Evianul are o pozitie puternica pe piata respectiva) Franta, UK, Japonia, USA, Germania si Canda – unde a fost trimis si catre presa si bloguri – si a inceput nebunia:):)).

Ca rezultate, eu am contorizat vreo 34 de milioane de vizionari numai pe youtube…dar cine stie cate au fost in total, nu am luat in calcul toate remakeurile facute de utilizatori…

Cam asta e…si-au propus un BUZZ si…cred ca l-au realizat…Ce ziceti??:)

P.S. Sa va uitati la interviurile cu ei…sunt extraordinare:)

Enjoy!

~ de bogdand pe Octombrie 8, 2009.

Lasă un răspuns

