„Mini Photoshop incorporat”

Titlul acestui post o sa-l explic mai incolo (si nu pe larg…este ca raspuns al unor comentarii rautacioase).

Ceea ce vreau in acest post e sa-i felicit pe cei de la X3Studios pentru premiul de la FWA. Este o recunoastere, pe merit spun eu, pentru munca depusa pana acum. Eu m-am trezit mai tarziu, nu ca ar avea nevoie si de laudele mele, dar astazi am intrat pe FWA si am dat de site-ul lor http://wallpapers.x3studios.com/ , m-am indragostit🙂 si pana nu mi-am facut un wallpaper (pe care il voi folosi ca icon ;)) nu m-am lasat. Extraordinar! Bravo!

Apoi mi-am adus aminte de „prietenii” din onlineul romanesc, care pentru un proiect similar (ca functionalitate), ne-au facut cu ou si cu otet…ce sa mai – ne-au desfiintat (de aici si titlul)…Nici nu merita mentionati…oricum nu vor ajunge sa citeasca ce am scris…:P

Dar nu mai conteaza…bravo baieti si sa auzim lucruri cat mai bune despre ca voi…pentru ca…concurenta ne stimuleaza:D

Enjoy!

P.S. Comentaciosilor…macar pe cei de la X3 Studios puteti sa-i dati ca exemplu – dar cred ca v-ar scade cota…aia care e…daca e…

~ de bogdand pe Octombrie 22, 2009.

Lasă un răspuns

