London

Nu…

Nu…

Nu…

Acum raspundeam la intrebarile voastre…:)

Acolo va avea loc o super conferinta: C A T (Creativity&Technology) … daca mi-as permite avionul pana acolo…m-as bate cu GM-ul meu sa-mi ia un bilet acolo…ca vorba aia pretul este mai bun decat la unele conferinte de pe la noi…

http://www.creativitycat.com/index.php?page=18

Baietii de la Microsoft…nu faceti un concurs ceva, legat de ce vreti voi…ca premii: bilete la aceasta conferinta?? Ca sunteti sponsori…plsssssssssssssss:)

Bine, am inteles! k..ii asteptam la noi!!!

P.S. Greseala mea…

Enjoy!

~ de bogdand pe Noiembrie 6, 2009.

Lasă un răspuns

