It’s all about…consumers

Cum au vazut cei de la Doritos sa-si creasca vanzarile…Cred ca merge vazut ca un raspuns la o intrebare pe Twitter…

Au declarat: „No one craves advertising, especially teens. But they do seek out entertainment.”

si au inceput …

I-au lasat pe consumatori/utilizatori sa-si aleaga ceea ce-si doresc:

1. sa vada la televizor, ca spot la Superbowl:

(premiu un milion de dolari, a fost ales prin votul a 2 milioane de oameni, l-au castigat 2 trantori:D) nu mai spunem ce WOM s-a creat (peste 1 miliard impresii pentru brand)…

2. ce joc sa joace pe X-box:

concurs pentru crearea unui joc de X-box, luat ideea de la consumator, creat joc, promovare ->

Rezultat: cel mai downloadat joc de X-box cu peste 3.000.000 de downloaduri (la fel nu mai conteaza toate discutiile din jurul acestui subiect:))

3. sa-i sperie pe prieteni:)

http://www.hotel626.com/

Rezultat: peste 4.000.000 de vizite

si cum totul merge bine au venit si cu o continuare:)

http://www.asylum626.com/

Si ca totul sa fie ok…le-au impachetat frumos intr-o platforma si le livreaza la modul:

http://www.doritos.com/

Ce ziceti? Stiu baietii de la Goodby, Silverstein& Partners ce fac??

Si cand ma gandesc ca si noi ne dorim asa ceva…:(

Enjoy!

~ de bogdand pe Noiembrie 6, 2009.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s