Copypaste…sau…daca tot a mers, de ce nu?

Zilele astea am tot vazut agitatie in jurul campaniei „Ambition” (sau cum se numeste…) a celor de la Ursus…Pana si eu m-am implicat in discutii pe aceasta tema (doar la birou)…si m-am infierbantat putin:)

Nu asta vreau sa dezbat aici…sincer nu ma intereseaza daca este copiata, daca e unica, potrivita, etc…imi place cum este filmata…dar atat:)

Imi plac cei care isi asuma un lucru bine facut si isi doresc sa obtina rezultate cu o reteta veche (vz Trilulilu – bv baieti) si vedeti si aici:

http://job.letsbuyit.fr/

Pana la urma…conteaza daca ti-ai atins obiectivele setate, nu?

Enjoy!

~ de bogdand pe Noiembrie 11, 2009.

Lasă un răspuns

