Imaginea…conteaza!

sau daca Dali ar fi trait!:)

Il stii, l-ai vazut de milioane (miliarde de ori), te-a incantat, te-a facut sa razi/ sa plangi/sa te enervezi/sa-l injuri/etc…da e el: Jim Carrey!

Aahahaha nu am gresit blogul…nu o sa ma apuc acum de scris despre filme (desi sunt innebunit si as vedea tot ce se poate…) Si exact aceeasi reactie am avut-o si eu cand Alina B. (colega mea) mi-a trimis pe mess linkul: http://jimcarrey.com/ zicandu-mi site fain…

pur si simplu simt ca orice comentariu as face as aduce un prejudiciu imens site-ului…

So…

Enjoy!

~ de bogdand pe Noiembrie 12, 2009.

Lasă un răspuns

