Bravo!

Ma tot intreba lumea de ce ma „uit” pe twitter…ca pe langa tot „SPAM-ul” gasesti o groaza de lucruri interesante…cum este si acest proiect romanesc care merite toata lauda:

http://www.makemehappy.ro

Nu designul m-a impresionat:) desi e vesel…dar nici nu cred ca s-a dorit..pur si simplu eficienta unei idei:) Bravo lor! si sa auzim numai de bine:)

Sincer cred ca se poate dezvolta o platforma extraordinara…dar trebuie verficate cifrele…:)

P.S. eu am dat-o mass pe mess…si am instant am avut cateva feedback-uri fff bune…si…nu toate discutiile de la bere se pierd:)

~ de bogdand pe Noiembrie 13, 2009.

Un răspuns to “Bravo!”

  1. multumim pentru cuvintele frumoase. mmh este inca la inceput si in fiecare saptamana ne-am propus sa adaugam cel putin cate un feature nou. designul si cifrele vor urma😉

    de asemenea, daca ai sugestii, suntem mai mult decat bucurosi sa le analizam. te asigur ca este facut din suflet, suntem toti innebuniti dupa cadouri si de-aici si precizia realizarii🙂

Lasă un răspuns

