Suprema…targetare

Citeam pe un blog de bannerele agresive, intruzive, etc…si spunea acolo cineva ca le vor folosi mereu pentru ca e ca la TV (pe mai putini bani) adica…vrei nu vrei…ia tata si uita-te…nu mai punem ca in ultima vreme au „aparut” overlayerele – de nu  gasesti cum sa le inchizi si care te determina sa cumperi carabina…eu nu sunt priceput in de-astea…dar imi place ce fac cei de la Thinkdigital cu eyeblasterul (macar incepem sa vedem bannere mult mai frumoase si mai interactive) dar de cand i-am vazut la o conferinta…parca anul trecut…m-au cucerit cu bannerele ce retin optiunile utilizatorilor…

Ehhhh si uite ce introducere am facut pentru un site…pe care cred ca-l stiu multi…ca este destul de vechiut…dar il dau ca exemplu pentru simplu fapt ca, pe langa executia extraordinara, ghideaza vizitatorul catre produsul specific lui (cel putin intuit -research, profil psihologic, etc.-  de producator)

http://dyc.saab-web.com/microsites/turbogene/GLOBAL/en/index.shtml

Incercati-l si vedeti daca au reusit…:)

Oricum plecand de la acete exemplu cred ca daca tii cont de comportamentul on line al vizitatorului ai avea mai multe de castigat…chiar si-n cazul banalelor bannere.

 

Enjoy!

 

~ de bogdand pe Noiembrie 13, 2009.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s