A (to S) class aka „Citind printre randuri”

Ce sa zic…am ramas masca:D… si nu mi se intampla prea des…am primit o ‘palma’ de la colegul meu Mihai… cica, sa ma uit pe un site…”Ma, p-asta il stii? Ca e vechiutz…dar e tare!”

Hai nene, sa vedem despre ce  e vorba:

http://www.a-to-s.co.uk/home.php ce poate sa fie atat de vechiutz si inca sa reziste azi…

si…gata…s-a terminat…m-a fascinat…am murit/reinviat/distrat/plans/etc…inca nu am luat-o razna…dar e clar de ce a rezistat:)

Cred ca e primul site in care copywriterul bate la fund artul…cel putin vazut/stiut de mine…

Pana nu am vazut tot nu m-am lasat si cred ca toata lumea care a dat de el…

Simplu, eficient, informational, declinat pe atributele brandului, are loc si de o mica (superba) istorie, curat si super interactiv…siteul complet…si cum zice Mihai: „( Inca ) cel mai bun site in flash”.

Si ca raspuns catre cativa carcotasi…nimeni nu doreste ca varianta HTML sa depaseasca flash-ul (vz varianta flash a acestuia)

Enjoy!

~ de bogdand pe Ianuarie 12, 2010.

Lasă un răspuns

