Imi doresc sa traiesc in…

http://www.happyingreenville.com/

M-au convis cu site-ul lor…si nu numai atat…Am primit acest site de la colega mea Oana…si initial nu am dat mare importanta…domeniul siteului parea bine ales, dar cand am vazut ca este vorba de un spital…mi-am zis: ehhh ce mare chestie!!??…dar…apoi am vazut ca suntem departe in ceea ce priveste spitalele/serviciile medicale, dar mai ales site-urile lor de prezentare…

Tot scociorand sa-i gasesc lipsurile nu am facut decat sa-i gasesc plusurile :(:(…eu vreau sa gasesc lipsurile unui site, da!?!!!!!?:) si mi-am dat seama ca acest site face parte dintro campanie integrata…nush..ce sa zic…decat Bravo! celor care au gandit si implementat asemenea campanie:)
Va rog sa cautati si voi lipsurile:), pe mine m-au impresionat: designul, modul de abordare/prezentare al uni spital (ffff prietenesc), modul de navigare, interactiunea cu orice element din site, sintez informatiei si buna directionare catre ea, carligele de „call to action”, integrarea in comunitate si prezentarea ei si mai ales faptul ca ai un random in ceea ce priveste modul de rectie al elementelor din site….Sunt multe altele..dar va las pe voi sa le descoperiti…

Pana una alta, mi-as dori sa vad mai multe executii de acest gen la noi…

Enjoy!

~ de bogdand pe Ianuarie 14, 2010.

Lasă un răspuns

