Digital…izand

ehhh…am cunoscut adevaratul digital:):)) daca se poate spune asa…

as vorbi de un exemplu de la noi, la inceput, care mi-a placut fff mult….nush cum de nu l-am vazut pana acum:( desi ii „vad” peste tot:)

http://www.f5xmedia.ro

mi-a placut mult prin „curatenie”, super concept, usurinta de navigare, explozia cromatica si animatiile de navigare sau intrare in sectiune…si da…fiecare categorie are culoarea ei … SAC!

Cu toate ca sunt chestii care nu mi se par reusite sau mai putin reusite (vz navigarea 3D) este fff ok…Bravo lor!

Dar de ei am dat uitandu-ma, ca maniacu’, la acest site: http://www.2advanced.com/#home

speechless…si am aflat ca sunt unii dintre cei 3 granzi ai lumii…cred si eu…credeti ca daca intra cineva pe site-ul lor va fi convins ca se pricep la digital???😀 Daca nu…sigur va lesina cand va vedea portofoliul lor:)

Nush…pentru mine ASTA inseamna digital…restu’…campanii de infrumusetzare:):D

Enjoy!

~ de bogdand pe Ianuarie 15, 2010.

Lasă un răspuns

