Cand filmul…bate jocul!!!

Eu sunt un fan al jocurilor…de aceea vreau sa va prezint… ce credeti?? un joc!!!:):)

E un pic diferit fata de ce va asteptati voi…sau nu:) e un joc pentru Iphone.

Voila! :

Din pacate eu nu posed un Iphone (desi ar trebui sa fie in pachetul de servicii…ehehehe) dar cred ca l-as fi cumparat instant…

Habar nu am cum e jocul😀 daca e bun sau nu…dar strategia de vanzare: Jos palaria!

Executie: FWA!

Mi-as dori niste rezultate de vanzari…dar poate o sa le aflam….

si ca sa vedeti despre ce vorbesc: http://bankrungame.com/

Enjoy!

~ de bogdand pe Martie 24, 2010.

2 Răspunsuri to “Cand filmul…bate jocul!!!”

  1. Acum, ca tot ne-am incuscrit prin blogroll, a sosit vremea sa marturisesc cine m-a inspirat pentru tema blogului. Sau – mai bine tac:)

  2. pai…cel putin pentru mine nu cred ca are importanta…dar oricine a facut-o…a facut-o fff bine….este printre putinele care ma fac sa citesc ce apare acolo…in afara de cateva „de specialitate”…

Lasă un răspuns

