Simply clever!!!

Indeed!

via @rusoaie

Enjoy!

~ de bogdand pe Aprilie 6, 2010.

7 Răspunsuri to “Simply clever!!!”

  1. Si eu pot!!! Dar cu un singur pahar…si aud doar eu!!:)))

  2. soul’ harp?🙂

  3. Dar scump mai ești la vedere, Bogdan!🙂
    Ziua bună

  4. din pacate sau din fericire:) (zic unii) perioada aceasta este foarte incarcata cu proiecte…dar…va iesi soarele si pe strada mea:)

  5. Bine, te ping-uiesc in continuare. Sa nu uiti sa dai o cola daca ai urcat 200 de locuri in topuri datorita ping-urilor mele!!😛

    • nush nik de topuri…:) dar sigur am urcat mai mult de 200…avand in vedere ca la coada clasamentului orice vizita inseamna un salt mare in clasament:):))…si oricum e vorba sa ne imbatam dupa ce se termina iuresul :D:D cred ca o sa fie si cola:D

  6. […] în spațiul jurnalistic după rigorile extraordinare ale cotidianului The New York Times: acesta a luat doar trei premii (informații internaționale, comentariu și magazin), fiind devansat de The Washington […]

Lasă un răspuns

