Maping…the future…

Trebuie sa recunosc ca nu-mi apartine titlul…este o preluare..dar…nu asta conteaza:) Intotdeauna mi-am dorit sa pot scrie cel putin un post pe zi…nu am gasit sau nu am avut timp…dar se pare ca mereu asteptarea da rezultate mai bune…

Despre ce e vorba…de ceva genial…de un super proiect…de o melodie:)::)…un videoclip mai precis…dar…cand folosesti cele mai noi tehnologii – Google maps, cand vrei sa dai o palma Adobe-ului cu HTML5 prin asocierea cu Chrome-ul, cand il faci interactiv…si pe langa toate astea…sa-l „personalizezi” la extrem…iese…ceva genial:)…cel putin pe mine m-a lasat masca…o adevarata perla:) pe care o caut de mult timp:)

V-am…”agatat”?? Voila:

http://thewildernessdowntown.com/

aveti nevoie de un monitor maricel:)…si de un procesor fff bun:) dar merita…

P.S. baietii de la Arcade Fire stiu sa se promoveze online:) luna trecuta YouTube au avut un live-streaming  concert cu 3.7 millioane de vizualizari😀

via @charlesyeo

~ de bogdand pe Septembrie 2, 2010.

3 Răspunsuri to “Maping…the future…”

  1. Da.. e intr-un fel🙂 cand lucrezi pentru tine si sti bine ce faci, ies d-astea

  2. si melodia este f bine aleasa. http://www.youtube.com/watch?v=lqyakRmPNM8

Lasă un răspuns

