Servicii…exceptionale!!!?!!?!

WOW…am ramas masca…adik…nu stiu…nu ma asteptam:):)) sa vina …de acolo:):)))

Toti stim ca turcii sunt maestri cand vine vorba de servicii, mai ales in turism, dar…hai sa vedeti:):)))

Iata ce am descoperit azi:

http://www.ltbjeans.com

…ce sa zic…gasiti tot ce vreti…design, interactivitate, super animatii – care nu sunt flashy:D, merge fff rapid, are si google maps…nush..tot ce iti doresti gandit pana la cel mai mic detaliu (nu chiar..:D am gasit eu ceva …bug-uri..dar…:):))) in stilul marilor prezentari…si cel mai mult mi-a placut ca au integrat o parte de feedback pentru vizitatori (gen like) dara fara sa te influenteze…cred ca merita sa vedeti toate sectiunile:):)

Jos palaria!!!

Pai la cum sa te astepti la altceva…iote ce site au…http://www.kollektif.com.tr…care….din punctul meu de vedere…este mai tare decat primul:D

De ce? …detaliile la bere:):))

Enjoy!

~ de bogdand pe Mai 13, 2011.

Lasă un răspuns

