Emotie…pura

Cred ca deja stie toata lumea despre aceasta reclama…mi-a fost trimisa de nu stiu cate ori…din pacate nu am avut timp sa o vad…si intr-o seara…am ajuns acasa si nevasta mea…ai vazut-o??? Era  la TV…si…am lseinat:):) si acum ma infior si mi se face pieala de gaina de cate ori o vad:) asta ca sa nu plang:):))…BRAVO! deci…se poate:)) Si parca pentru prima data…are ceva…romanesc:):))

orice alt comentariu este de prisos!!

Bravo celor care au gandit-o, celor care au aprobat-o si celor care au realizat-o:)

Enjoy!

~ de bogdand pe Septembrie 17, 2011.

2 Răspunsuri to “Emotie…pura”

  1. Ceva romanesc dupa un scurt metraj premiat- facut de greci..🙂

    • dap…pacat..chiar cred ca u dat lovitura cu ea…dar se pare ca e doar adaptare:))…ma miram si eu c au aparut ei cu ceva tare…asa deodata…si speram sa fie de la noi:(…

Lasă un răspuns

