Produsul…site-ului

Sau…site-ul produsului?…sau…hai ca m-am zapacit…pe scut…ca sa citez sursa mea, Liviu Drangu, „si unii care stie sa face websaituri ca la carti”…pai…hai sa vedem :):

http://www.nespresso.com/pixie cu asta am inceput…si…nebunie senzoriala…mai ca-mi venea sa comand pe loc…nici nu stiu de dreaq’ face…dar site-ul arata atat de bine si baietii au fost atat de atenti la detalii (nu mai vorbim de culori, design, filme, texturi, etc…) incat nimic nu mai conta…

Nu stiu pur si simplu trebuia sa vad mai mult…si am descoperit http://www.soleilnoir.net/portfolio/sites/tanzaru/ o simpla…calatorie…dar care te face sa vrei sa descoperi totul…aici ma refer la animatii…pentru ca, contentul este fff redus (text:):)))..dar splendoare…si ce loading:):)) numai ce imi aduceam aminte de anumite proiecte pe care le-as fi vazut ceva in genul asta😉

Apoi am vazut ca nu mai are sens sa merg pe site-ul FWA-ului:):)) ca mai toate proiectele lor sunt acolo:):))

Poftim de vezi:

http://www.experience159.com/

ahhh…ce site intruziv!!! full screen!! ce aroganta!!:):))) ce meniu minimalist…ce culori, design (again:):)))…ce dementza totala…oare inspira lux, eleganta?? nu pot sa cred:):)) nu mai vorbim de modul de navigare!!

hai ca nu mai am timp..mai am de explorat …tot ce au facut baietii astia:):)) bvbvbvbv Hai sa va aud cu standardele:):))

poftim…aceeasi idee…dar ce executie:)….si cum nu pot vedea site-ul direct…iata filmuletzul:) 

Enjoy!!!

~ de bogdand pe Aprilie 27, 2012.

Lasă un răspuns

