Amazing: Umorul vinde!!!!

stiu…de multe ori m-am entuziasmat, am tipat, am urlat, am sarit in cap ca ce misto e una…ce misto e alta…toate sunt demente, superbe, blabla bla:)…

Pe scurt: Umorul vinde!!!! rafinat, intuitiv, bine executat, printre putinele site-uri pe care le-am descoperit cu zambetul pe buze, intrerupt de accese de ras isteric, dar in sensul bun al cuvantului:):))

ca sa nu mai zic de filmuletzul aceasta:

incercati sa-l descoperiti:)

Merita!

Enjoy!

~ de bogdand pe mai 14, 2010.

5 răspunsuri to “Amazing: Umorul vinde!!!!”

  1. […] Dacă aveți drum mâine prin New York, salutați-o pe jazzista Maria Răducanu din partea mea, cântă în Joe’s Pub: DETALII […]

  2. Cumpăr produsele ale căror reclame mă fac să râd 🙂

  3. 🙂 este o incercare nereusita de persiflare a sloganului: „Sexul vinde…” 🙂

  4. De ce zici că nu mi-a reușit? 😦 Am fost și sinceră.

  5. 🙂 nu am zis ca nu ti-a reusit…era vorba ca nu mi-a iesit….ca titlu:) si stiu ca ai fost sincera:)apreciez:)

Lasă un comentariu